Q/A andra

om du hade en superkraft, vilken skulle de va? – kunna flyga, eller va spider-man.

hatar du någon? ---

vad tycker du om din klass? – oftast bra men ibland jävligt jobbig. 


och om din skola? – kanon!

favorit ämne och hatar ämne? – favorit: slöjd, so och svenska. - hatar: matte och engelska.

beskriv en perfekt dag för dig? – jag får va med dem jag gillar, göra sånt som jag själv gillar.

nämn en sport du aldrig testat som du vill testa & varför? – de skulle va rätt häftigt att prova på boxning, även fast de typ är livsfarligt men man blir jävligt stark av de så de skulle jag vilja prova på.

bästa tv program? (eftersom du kollar så mycket) jag gillar program med sjukhus, brandkår, polis och sånt, men gillar även program som man skrattar till. Men min allra bästa program är nog 112 på liv och död.

vad gör du på din fritid? ---
 

vem är din bästa vän? (jaaaag)våga inte säga något annat – Elvira Mellqvist, har alltid varit och kommer alltid att vara.

vad önskar du dig i födelsedags present? – haha det har jag inte hunnit tänka på än, men de blir väll de gamla vanliga, pengar, kläder och presentkort. Jag kanske ska önska mig en ny plattång också, min börjar bli lite dålig. Och ifall jag kan/får önskar jag mig ett gymkort.

är du nöjd över dina betyg? - ja hyfsat i alla fall. Jag ska försöka höja mig i vissa ämnen som jag har E i men annars är jag faktiskt väldigt nöjd.

är du nöjd med dig själv? – ja de skulle jag väll säga, ingen människa är ju perfekt så jag är ju inte heller perfekt, men jag är jag och ingen annan.

tre bra egenskaper hos en kille – leendet, ögonen, glädjen

tre positiva egenskaper hos dig + tre lite sämre – positiva: omtänksam, positiv, snäll. negativa: känslig, lätt arg, äter för mycket godis.

vilken kroppsdel är du mest nöjd med och vilken är du minst nöjd med – mest: ryggen, att jag har orkat med min skada, att den fortfarande inte har brustit ihop utan att den fortfarande är så hel som möjligt. Minst: låren.

hur bemöter du en kille första gången du träffar honom – ja du, de är inte en lätt fråga, för mig spelar de roll vem de är. Men jag försöker va positiv, ha roligt, och skratta mycket. Jag försöker hålla igång pratet så det inte blir någon pinsam tystnad.

favorit appar på mobilen? – instagram, kik, blogg, we heart it, messenger typ.

varför börja du blogga? – jag vet faktiskt inte, har gjort de förut men la sedan ner de, och nu kände jag att jag ville börja med en ny.

du måste lägga in mer inlägg med bilder!!! – haha okej ska försöka.

hur ser din dröm kille ut? – jag går inte bara på utseendet men som Ulrik och Zac Efron.
 

oskuld? (i know you hate me, pusselipuss) JAA

hur var du som liten? – jobbig, likadan som nu, men jag satt på lekplatsen och sa hej till varena person som gick förbi oavsett ifall jag kände den eller inte. Jag var ute/hos kompisar varje dag, lekte knappt nåt med mina leksaker hemma.

- tycker du själv att du har förändrats mycket under vasa tiden ? – ja en del kanske. Vet inte, folk tycker de så antagligen.

åker du mycket buss? – ja jag försöker i alla fall, jag älskar att åka buss, så himla roligt.

vad tänder du på hos killar? ---

vad är avtändande hos killar? – jag tycker inte att utseendet är så viktigt så vet inte vad jag ska säga.

vad tycker du om skövde? – jag tycker skövde är en bra stad, nära till göteborg och allt, så jag tycker skövde är bra.

vart skulle du vilja bo? – jag vill inte bo i en storstad, gillar inte storstäder så jag kanske bor kvar här i skövde.

vart gymmar du ? – jag gymmar ingen stans nu, men jag har provat att gymma på actic.

har du någon gång brutit en arm? (ben, eller vad som) – nej jag har aldrig brutit något, har bara haft sprickor.

har du något djur, vad? - ja en hund

har du sätt en åsna nån gång? – haha nej

vad tycker du om dom som själva går runt som värsta snobbar med märkeskläder och hela skiten men hatar själv sånna personer? – tycker de är så patetiskt, jag får damp när man läser en blogg och hen är helt märkesfixerad och tror hen är störst bäst och vackrast, men hen själv hatar såna, då tänker jag bara, vad fan är inte dudå?!

har du nära kontakt med din familj ? – ja de tycker jag väll att jag har.

vad gillar du att läsa om på bloggar? – inte bara kroppar i alla fall, utan vad folk gillar m.m. vet inte…

läser du många bloggar? – ja fast finns fler som läser fler.

favorit årstid och varför? – sommar!!!! Sommar, sol, bad, vänner, glass, sallad och allt!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0