ledsen tös

skulle bloggat igår, men de blev inte så, orkade inte göra de på kvällen, så jag ska slänga upp lite bilder på de imorgon om jag hinner annars blir de inom de närmsta dagarna. igår var de sista lovdagen innan allvaret, stressandet & för min del gråtandet drar igång. 
 
idag hade jag en väldigt kort och lugn dag vilket var skönt. 08.40-13.30 typ, hehe. efter skolan drog jag till farmor och fixade lite samt åt lite mellanmål innan jag drog mig till kavelbro för att möta upp för att vi efter hon slutat skulle dra till gymmet. är faktiskt stolt över mig själv att ha gymmat 3(4) dagar i rad nu, och nu menar jag inte att vi har slöat på gymmet utan nu har jag satt igång med mitt tränande. jag är inte någon som har några nyårslöften, ingen som har sagt att jag ska ha världens snyggaste kropp eller såkallade drömkroppen. visst är de väll kanske bättre att va normal smal än att vara överviktig, (inte för mig, men för andra) så jag ska kanske tänka på vad jag stoppar i mig och att jag ska träna mer, men vart de slutar och ifall de blivit någon skillnad, de får vi se om några veckor. imorgon går jag till halv 4 och då åker jag ner till arenan tillsammans med Elvira för att köra ett pass i någon timme på gymmet igen, hehe, gym gym & gym för mig är de som gäller. började även dagen och första dagen i skolan med ett tjafs som jag inte orkar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0