fredag

idag är det fredag och det är väll både positivit men negativit. de positiva är väll att nu är de helg och man kan få vila och de andra är att nu är det bara en dag kvar tills presenterna är mina och två dagar tills min födelsedag! är så sjukt taggad i år, känns inte som om det är jag som ska fylla år, men nu är jag snart fjorton och att vara fjorton kommer att kännas stort, det är mycket som kommer att hända och jag hoppas att ett år som fjorton kommer bli bra. idag så fick jag det tjejer kan ha ibland, det var en väldigt läskig känsla denna gången, inte alls som det brukar. jag fick så konstiga värkningar, mådde illa och gjorde ont när jag gick och satt ner. så jag åkte hem istället, la mig i sängen och somna. mådde verkligen skit då, men nu mår jag bra och har inte alls sånna värkar längre. nu sitter jag på mitt rum och får inte gå ut ur rummet förrän min mamma och pappa säger till, dom gör någon överraskning eller nåt, för imorgon har vi ju nämligen släktkalas för mig & min mamma. kommer inte,kunna somna ikväll eller kunna sova nåt inatt, är så otroligt taggad och vill bara att alla ska komma hit nu och ge mig mina presenter och äta tårta, hahah. denna helgen kommer bli grym!!! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0