fredag 9 september

sitter hemma hos Elvira, har varit en väldigt bra dag/kväll. kan väll inte påstå att dagen var den bästa, den enda som var roligt och gott i skolan var matglädjen. resten av dagen bestod av prov prov prov..... kände väll att efter provet var det bra men när jag gjort första delen var det katastrofalt.. mådde skit, grät, var besviken, arg och helt skit. men nu är det bra och jag är rätt nöjd. efter skolan gick jag till Elvira, som då låg och sov, men jag väckte henne typ, förlåt! efter det drog vi till min faster, morbror och mina kusiner och hade en tacokväll där tillsammans med min släkt.gick även ut på en liten prommenad och då drog vi till ica i skultorp och köpte monster, hihi, de var mumsigt! sedan drog vi tillbaka till min faster och käkade lite godis sen var det pappa som skjutsade oss till coop så vi kunde köpa lite mer godis och sen hem. då kom vi på att vi kunde sova över, så inatt sover jag hos älsklingen! kommer bli en kanon helg detta igen, jag älskar dig Elvira ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0