höstlov

måndag idag då, vaknade runt halv tio, drog mig upp ur sängen och hoppa in i duschen, otroligt skönt var de! efter de satte jag på tv och då var de en film som jag kolla på, "kyss mig" var de, den va lite knäpp men de funkade. åt lite frukost och sen kom min lilla kusin hit, sedan kom Elvira och då kollade vi på en film som heter "de brinner!" nu sitter jag på mitt rum och tar de lugnt, sminkade mig precis och ska antingen va hemma och ta de lugnt, hitta på nåt eller gå ut och gå. idag är det första dagen på höstlovet och det känns så himla bra med lov nu, jag kan sova hur länge jag vill, ta de lugnt, träffa folk som jag inte är med så ofta & ska även se till så att jag och Elvira har roliga dagar och kvällar! ♥ ska bli bästa lovet nu har jag sagt, sen är de bara 6 veckor till jullovet!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0