helgen

nu är jag hemma från en underbart rolig helg, tycker verkligen att det har varit jätte mysigt, har pilgrimsvandrat, lagat mat ute i skogen, lekt lekar, skrattar och mycket mer skoj.

när jag blev hämtad skjutsade pappa mig till min farmor & farfar & där träffade jag Emil, Ella, Emma, Albin, Tilde, Anton, Maria & Tapsa. dagen har beror fullt upp men det tycker jag bara är så himla roligt. är hellre borta mycket än att sitta hemma en hel dag, då blir jag bara sur istället.

imorgon är det måndag & skola imorgon... hatar skolan, usch, fy & blä. måndagar är så sjukt sega för har två timmars rast efter första lektionen. jag ska iallafall strax ta & sova. börjar faktiskt bli lite sliten nu efter allt från konfa lägret, fullt upp på de också, knappt någon ledig stund.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0