friday freitag fredag

idag är det som sagt fredag + helg, efter skolan drog jag först till stan med några polare och sen drog jag och mötte upp mamma och då blev de ett vinterjack köp. är väldigt nöjd med jackan, är egentligen inte en sån jacka som jag hade tänkt mig, men de fanns ingen och detta var den närmaste men kunde komma. de är nice asså! ♥ därför jag egentligen bloggar nu är för att jag tänkte berätta att jag kommer inte kunna blogga förrän på söndag eller förrän nästa vecka, jag är nämligen inte hemma i helgen för jag är på konfirmations läger, så jävla nice de kommer bli, är faktiskt sjukt taggad! vi ska göra det så kul som de bara går. men jag ska försöka blogga om jag får tid på lördagen (tror inte de men..), ska göra de på söndag om jag verkligen hinner. p&k godnatt 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0