duktig flicka

igår var det en utav de bästa dagarna på länge, först hade jag so-prov i skolan och det gick kung, är så himla glad! sen så hände det en väldigt tråkig och ledsen sak, jag ramlade ner från min trappa hemma, vi har en övervåning och i en trappan låg det en trasa som jag inte såg och den halkade jag på och gled ner för hela trappan och slog i min rygg..... fy för i helvete vad ont det gjorde ska jag säga, det var inte alls skönt! men då gick jag gråtande ner till busshållsplatsen och tog bussen till resecentrum och mötte upp min bästavän! hon är så bra hon! ♥ efter de gick vi till coop extra och köpte ben&jerry's! vi tog bussen hem och hade lite mys, plugg och lite andra saker! läxor, inlämningar & prov bara försvinner ifrån min lilla lista hemma, så himla skönt! bara små saker kvar nu och jag är så otrolig glad ♥ 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0