torsdag

det är snart slut på höstlovet, det är redan torsdag och min helg är fullsmeckad, men det är sånt jag gillar, varför bara va hemma hela tiden när man kan göra nåt kul? idag vaknade jag runt tio och då låg jag kvar i sängen i nästan en timme innan jag hoppade in i duschen. kollade på lite olika avsnitt på datorn imorse och ett utav de är portkod 1321, de är verkligen en jätte bra serie som kommer ut varje tisdag, så de är en jag kan tipsa er om! efter jag duschade så skyndade jag mig väldigt mycket för då drog jag, mamma & pappa till mangos och åt lunch, det var mysigt, gott och trevligt! har inte gjort något speciellt nu ikväll, kanske gör nåt snart eller ikväll, får se vad kvällen bjuder på ♥ om uppdateringen inte är så bra imorgon eller i helgen så beror de på att jag dels ska kolla på skadevi & på spökvandring m.m. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0