sista dagen

idag är det söndag och idag är det även sista dagen på höstlovet, idag började jag tillbringa min dag i en idrottshall, sen i en kyrka och sen i en idrottshall igen. vid 10 tiden var jag i en hall och kolla på handboll och sen framåt 11 så drog jag in till stan tillsammans med Elvira för då skulle vi gå till kyrkan för gudtjänst. när gudtjänsten var slut gick vi bort till arenan och kollade på ännu mer handboll, se hämta pappa oss och då drog jag hem och käka sen har jag städat mitt rum hela eftermiddagen och kvällen... men nu är de rent och snyggt, har bara dammsugningen kvar, ska försöka göra de nu för ska snart göra nåt mumsigt att äta och sen kolla på ensam mamma söker. imorgon är de skola...

igår var jag, min familj, min släkt & Elvira på kyrkogården... de var sorligt, jobbigt, mycket tankar och tårar. jag saknar dig min syster, tänk om jag hade haft dig, en riktig syster, en äkta, en som bara hade varit 1 år äldre än mig, som hade lekt, skrattat & gråtit med mig! ♥ jag saknar även Dagny Fredbrant & Elof Fredbrant ♥ mina minnen med er två är verkligen hur stora som helst, när jag satt i ert knä och bara skratta hela tiden, när jag stod på en pall bredvid Dagny och diskade, när jag fick en tjuga varje gång vi träffades, när jag fick ditt underbara hemgjorda fika. nu är allt detta borta, ingenting finns!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0