fotboll

nu var jag här igen då och nu sitter jag framför tvn och kollar på fotboll, inatt ska min sötnos sova hos mig och som jag sa förut ska ju vi dra till liseberg imorgon bitti. det kommer bli världens bästa dag med mycket skratt, berg- och dalbanors åkning och mycket mer skoj. men just nu sitter jag med min kompis dator i knät och kollar på fotboll när portugal - spanien spelar. det står fortfarande 0-0 och tiden är 116.30. jag hejar på portugal och jag hoppas inte att det blir straffar för det är ingen rolig slutspels match då. men nu känner jag bara att det kommer bli en riktigt rolig kväll & morgon dagen kommer bli sååå mycket bättre! kommer kanske blogga senare och då ska jag försöka lägga upp bilderna på kläderna, men jag lovar ingenting! får se vad som händer framåt kvällen med min lilla ängel Elvira. hon har även blogg och  den kan ni kika in på HÄR

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0