2012-06-07

idag har jag varit och tagit andra dosen för livmoderhalscancer sprutan. det gick bra & jag är riktigt nöjd att jag klarade den. för jag är inte den som älskar & tycker sprutor är något som är skoj precis. men efter den sprutan drog jag & min älskade vän till stan och åt på spice 'n rice! det var super gott och jag hade världens bästa sällskap. vi satt där ett tag sedan gick vi runt och storsade lite på stan & det blev även lite shopping. om jag hinner och orkar kan jag lägga upp en bild på det jag shoppade idag. men jag lovar inget och jag vet inte vilken jag gör det för jag har nämligen ingen dator & imorgon drar jag, mamma, pappa & Elvira till liseberg över dagen & kommer hem på natten! det kommer bli skit skoj för jag har inte varit på liseberg på sjukt länge. men nu ska jag cykla iväg till coop extra så jag bloggar senare !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0