Tuesday & the weather is good!

min kompis säger att jag är smal, men äter som en elefant, vet inte riktigt om det stämmer. men iallafall så fick jag två bilder skickade till mig igår från henne, och dom var väldigt roliga enligt mig, jag vet ju inte om ni har samma humor som mig för min humor är vääääldigt konstig ibland. hehe men man lever ju bara en gång och då måste man väll få skratta och ha kul någon gång också. idag är det tisdag och jag tycker att nu ser det ut som om vädret kommer åt det bättre hållet, det ska man bara tacka och vara glad för. men idag ska jag träffa Lovisa så jag ska strax ta och göra iordning mig innan jag tar bussen/pappa skjutsar mig till henne. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0