tjoho

då var jag här igen och nu befinner jag mig i sängen ner krypen under täcket med en dator i knät och musik i öronen. kvällen var bäst med SKIT bra musik & en ögongodis på scenen! jag älskar dig så sjukt mycket ulrik! när du ger en blickar eller kollar åt det hållet man står när man är 1 meter ifrån dig går känslan inte att beskriva, blir bara så otrolig glad & får bara massor av kärleks tårar. du är så grymt bra & jag älskar dig & din musik!!! 
jag kommer att blogga mer imorgon & då kommer förhoppningsvis bilder från finland & från idag. men jag lovar aldrig något för man vet aldrig vad som händer. jag säger väll ändå god natt även fast jag inte ska sova än på någon timme!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0