sun

idag har det varit så otroligt bra väder så det har inte varit sant! jag är så himla glad att värmen har kommit igen. jag älskar sol och att vara ute när vädret är på topp. men idag skulle jag ha varit med Elvira men det blev ändrade planer. Elvira var med en annan kompis och jag tänkte att för mig spelar det ingen roll, jag kan va ute och sola eller något idag när vädret ändå är så bra, men då fick jag ett samtal och blev för frågad om jag ville hänga med till stenstorp och bada. deklart jag tackar ja till det lixom! så denna förmiddag har jag tillbringat i stenstorp och resten av dagen lite över allt. men nu är det kväll & värmen & solen är fortfarande framme, när min kompis kommer hem kanske jag träffar henne, annars så kommer jag bara va hemma & ta det lugnt! 
bilden är tagen från weheartit

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0