Godmorgon

Vakna för kanske en halv timme sen, idag är jag väldigt pigg jämfört med vad jag var igår morse... För då vaknade jag & hade förbannat ont runt hjärtat och hade ont i halsen och mådde illa... Rätt som det var så satte jag mig upp i sängen & kände att nu kommer det.. Så jag skrek att mamma skulle komma, det var precis att hon hann innan jag spydde rätt ut på golvet... Det är så hemskt att spy & detta låter konstigt men så var det faktiskt... Det var skönt att spy då! För sen blev det bara en efter en, så det slutade med att jag spydde 2-3 gånger den morgonen men sen mådde bra resten av dagen! Hoppas jag inte behöver göra det någon gång idag eller ikväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0