god morgon

bilder & hela köret kommer ikväll hoppas jag!!! nu sitter jag i soffan med mobilen i handen & datorn i knät. så social är jag haha. men snart ska jag sminka mig sen är det dags att dra ner till stan, för då ska jag klippa mig.. vill ha kvar mitt "långa" hår men ska ändå bli skönt att få bort alllt slitna! så om en stund drar jag till stan & chillar lite. ikväll vet jag inte vad som händer men får se! idag är det fredag & då är det ju freeeeedags myyyyys! HHAAH
inatt drog min bror till gränsen mellan sverige & norge med hans kompisar + en kille som bror nedanför oss. han bor egentligen i södertälje men nu så är han här och hälsar på här. men det roliga var att hans mamma & lossas pappa som bor här visste inte att han var där för hans bil stod kvar hemma och dom sov när han åkte. så hon bah: är han i nooooorge?????? HAHAH !! skrattar ihjäl mig!!

bjuder på bilden! men den är 1 år gammal ungefär! HAHA!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0