dag 8 - någonting jag oroar mig för

jag är välll inte en sån tjej som oroar mig för så mycket. men om man skulle säga om framtiden så är jag väldigt bestämd för att jag inte ska flytta ifrån Skövde iallafall. jag trivs i lilla skövde & jag tycker att det är en hyfsat lugn stad. när jag kommer till storstäder som till exempel stockholm & göteborg centrum, blir jag rädd, orolig & vill egentligen bara där ifrån fort som fasen. jag gillar absoult inte storstäder, jag vill bara vara inom skaraborg för att känna mig riktigt trygg. dagen imorgon, att bestämma kläder till mig kan ibland få mig att få panik, så när det är skoltid så brukar jag oftast lägga fram kläder dagen innan om jag orkar det. för vaknar jag nästa morgon & inte vet vad jag ska ha på mig så blir jag alltid orolig över att det ligger i tvätten... men om man ändrar ordet oroar sig till längtar eller hoppas är att min älskling som nu är i Malmö har det så bra som det bara går. jag saknar dig något så in i helvete och nu är det bara 5-6 dagar kvar innan vi ses!! jag längar som bara den & jag har en otroligt bra känsla & tanke om att det kommer bli så otroligt bra när vi ses!! träna som bara den, mysa, sova över? sova i husvagn? kommer bli kanon i vilket fall! jag kom även på att det är bara 5 år, bara och bara, men det är  5 år tills jag går utgymnasiet & bara 2-3 år tills jag börjar gymnasiet?! jag har ingen aning om vad jag vill gå för linje eller nåt?? det är något jag verkligen oroar mig för, jag hoppas även jag kommer in på den linjen jag vill! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0