Dag 6 - en bild på mig och min bästa vän

En så bra bästa vän som jag har, har igen annan! För den jag har är den bästa & det som alltid finns vid en & Verkligen förstår & vill förstå en! Jag har varit utan dig i snart en vecka & det känns som om det var flera månader sen faktiskt! Jag vill hem, till dig, till ditt skratt, till dina kramar & allt! Det är så sjuuukt jobbigt att va utan dig så länge älskling! Namnet på min älskade, saknade & bästa vän är Elvira, ingen är så bra som du, för du är så sjukt bra!! Du ska veta att jag verkligen älskar dig, även fast vi inte alltid gör något så har vi ändå så jävla kul tillsammans! Jag har så otroligt bra minnen Elvira, dom orden som går att beskriva med dig är fyra små ord: bästa, jag älskar dig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0