Dag 5 - en dålig vana jag önskar att jag inte hade

Jag har nämnt detta tidigare att jag är expert på att knäcka fingrar, ryggen, tår, fotleder, nacken & jag skulle kunna fortsätta radda upp massa olika grejer, för jag knäcker nästan alla leder i kroppen tror jag! Några säger ju att det inte är Bra och knäcka, men andra säger att det är bra och knäcka, man vet ju inte vilket man ska tro på, men jag tror ju egentligen inte det är bra och knäcka så mycket som jag gör men... Det är väldigt väldigt svårt att sluta för det är så himla skönt för man känner sig typ friskare när man har gjort det! Det är nog min dåliga vana som man egentligen inte vill att man ska ha!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0