Dag 4 - vad skulle jag göra ifall jag hade en miljon

Hade jag varit lite äldre & haft en kille & barn hade jag ägnat mycket tid åt dom och bara göra massa skoj tillsammans & ha det mysigt! Om jag inte hade haft barn eller nåt hade jag varit tillsammans med min familj eller med mina underbara vänner som Elvira & Erica & Elsa & Philippa & Linnea t.ex & myst med dom istället! Sen skulle det ju inte sitta fel med att åka bort, utomlands några gånger & bara komma ifrån allt, shoppa, sola & bada, dricka is kall cola vid stranden & bara ha det allmänt mysigt & skönt i en vecka eller två tillsammans med pojkvännen, familjen eller en underbar vän som Elvira! Jag hade varit så oroligt glad om jag bara fick göra det jag vill & tycker är roligt med mina närmaste!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0