Dag 3 - mina drömmar

Mina drömmar är ju att få åka utomlands & jag har ju varit utanför Sverige om man säger så men jag vill åka utomlands till ett varmt & skönt land! Det är nog min största dröm, men sen har jag små grejer som att åka till USA eller till london, det kanske inte är små grejer men... Sen vill jag bli stor & flytta hemmifrån så jag får pynta & experimentera själv än en mamma springande runt fötterna på en. Men min näst största dröm är att få träffa den perfekta killen som verkligen förstår en, men skiter ifall man inte har den perfekta kroppen eller dom perfekta brösten. En kille som går på ens insida & ens ögon! En sann & äkta kille som kan vara länge & inte har ' lossas' känslor!!! Den perfekta killen som jag helst vill ha är min älskling, den bästa artisten i världen....... Ulrik Munther!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0