2012-07-31

tjingeling. klockan börjar närma sig kvart i ett, det är tisdag & jag tog en rejäl "sovmorgon" gick inte upp ur sängen för kanske kvart över tolv eller kanske till och med halv ett! hehe. som sagt då, igår kväll hade jag och min älskling en filmkväll med dip, chips & lösgodis! det var riktigt mysigt förutom att vi såg världens äckligaste, läskigaste skräck film jag någonsin sett, usch fy och blä säger jag bara! så kolla aldrig på saw 3, den är helt sjukt läskig! efter den va slut kollade vi på en sorlig film som jag istället började gråta till..jag saknar dig, den är istället hemsk på det sättet... när den var slut var det bara att säga natti för då var jag helt slut!! imorse vaknade jag av att pappa ringde mig för han trodde jag var vaken, men då satte jag på datorn & kolla istället på 17again, lejonkungen & lite utav high school musical 1 HAHA, så mysigt!! sätter mig och kollar på jag saknar dig idag igen, tror jag har sätt den 20-25 gånger efter jag såg den första gången på bion! men nu ska jag kolla på filmen sen dra och handla för att jag ska baka cupecakes med min älskling Elvira! kommer bli bäst innan du drar på semester!!! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0