trevlig dag

vaknade första gången vid halv tio, snacka i telefon och efter de somna jag om och sov tills klockan halv ett typ.. gick upp, gjorde i ordning mig och åt frukost, sen åkte jag, mamma och pappa till bolaget och till coop för att handla lite. kom hem och chilla lite sen vid typ fem eller något ringde madde och vi skulle träffas, hade pratat tidigare om att vi skulle va och de blev så ♥ hon kom till mig och vi åt mat, snacka i mängder sen gick vi till coop extra och handla lite smått & gott. kom hem och då fixade vi lite mysigt och nu sitter jag helt forever alone i sängen och snackar skype. är helt slut och vill sova men får inte för fölket i skype. trevlig fortsättning!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0