torsdag

har ju varit mellandags rea nu idag och igår, har varit runt och kikat lite grann och även hittat lite smått och gott. tänkte lägga upp bilder på de jag köpt. en tröja är från gina, en är från h&m och en är från stadium. sen är de även ett läppstift med och de är köpt på h&m. mamma var även iväg förut och kikade runt på lite olika grejer och då köpte hon ett skyddsmedel till håret från tresemmé. är torsdag idag och de menas att det alltså är fredag imorgon och jag älskar fredagar, särskilt när de är skola, haha. vet inte vad jag ska göra imorgon, får se lite vad dagen bjuds på. kanske blir jag och mamma som gör nåt eller jag själv. 

(har tyvärr ingen bild på den från stadium)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0