today

började skolan 08.35 idag och hade lektion till 09.20 haha, typ 50 mintuer... hehe, men iallafall ,stanna kvar på skolan och hade en liten komunikation med en lärare, efter de drog jag hem, hämtade pengar och drog ner till stan där jag träffade Elvira. stod och snacka i typ en kvart medans vi väntade på att orient palace skulle öppna, tog en lunch ihop och efter de gick tiden väldigt fort, drog iväg till skolan igen och hade 4 lektioner till. Elvira slutade ju 10.00 idag så vissa har de ju rätt jävla bra, hehe! har tillbringat dagen till att plugga tillsammans med Elvira, nu ska jag hoppa ner under täcket och sova (där trodde ni jag skulle skriva nåt annat va) tisdag imorgon och ska på ett "läkarbesök" på morgonen så jag får gå upp tidigt imorgon ♥

goooodnight och sov gott, ha en fortsatt trevlig vecka, puss & kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0