söndag

sitter i köket och har precis bakat rocky road och skumtomte fudge tillsammans med Elvira. gick upp första gången halv åtta, skulle gått upp då och fixat mig sen kollat på julkalendern, de blev istället att jag låg kvar och snoozade tills klockan blev kvart i nio ungefär då julkalendern började. jag kikade på julkalender och somnade där efter om igen, inte den bästa morgonen om man säger så men aja... hade ju även stängt av väckarklockan så vaknade kvart över tio och skulle va på badet halv elva, så fick springa upp, skrika på mamma och pappa lite, äta lite snabb frukost (som inte va de bästa för fick världens håll) sen drog jag och pappa till badet där han lämnade mig och jag mötte upp Matilda och vi körde några längder i bassängen, så skönt! blev dock jävligt varm och de kanske är posivit inte vet jag. gillar att förbränna kalorier!
 
vet inte riktigt vad jag ska hitta på ikväll, men nu sitter jag här tillsammans med Elvria iallafall.
hoppas alla har haft en bra lördag, kommr bilder på de jag har bakat ikväll eller imorgon och de lovar jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0