gårdagen

igår var de sista dagen i skolan innan jullovet, så jävla skönt med jullov nu alltså, jag älskar de! ♥ jag slutade tjugo över två och gick då ner till stan där jag mötte upp mamma, vi skulle kolla efter julklappar, kläder till oss båda till jul och nyår m.m. jag hittade lite smått och gott, ett par skor, en klänning och en mobilgrej. klänningen ska jag ha på jul & nyår och de kommer bli så najs, ska ha vinröda strumpbyxor till också. efter ett tag kom även Elvira ner till stan och då gick jag runt med henne lite, efter att ha gått på stan i ett antal timmar som gick väldigt fort åkte vi hem kvart i sju. (glömde säga att jag och mamma åt på gräddhyllan tillsammans också) när jag kom hem satte jag mig med en grej som jag ska ge till mormor & morfar i julklapp, den kommer att bli klar imorgon och då kommer de ett kort på hur resultatet blev. här kommer de bilder på hur skorna och klänningen ser ut, inte världens bästa bilder men de får duga. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0