första jullovs dagen

vaknade runt tio eller elva idag, började dagen med att kolla på julkalendern och sen åt rostad macka och drack varmchoklad till frukost. sen fortsatte jag mig med mormor & morfars julklapp igen, fortfarande inte klar, men de kommer.sen slog jag in alla mina julklappar jag köpt, har mina kompisars julklappar kvar men annars är resten klart, inslaget och inköpt, perfekt! sen har jag inte gjort sådär jätte mycket, tog typ två timmar eller nåt sånt slå in alla paket så de bestod mesta dels av dagen av, efter de städade jag mitt rum, dammsög, damma och skurade golvet, vid sex tiden ringde syrran och frågade ifall jag ville följa med henne och hennes kille på bio, jag tackade ju självklart ja så att då fick jag synda mig in i duschen och städa klart rummet så de va klart. bion började halv nio men jag var i stan redan halv åtta, det var jag för att jag, syrran och hennes pojkvän skulle gå och fika innan bion började, vi fikade på pim's och det var väldigt mysigt och gott, jag tog en kaffedumle och de satt verkligen inte fel, fy va gott de va alltså ♥ när vi suttit och pratat en bra stund gick vi mot bion och ställde oss i kön till att köpa snacks. vi såg på berättelsen om pi, ville egentligen inte sett den, men eftersom de frågade så varför inte. nu ligger jag i sängen, kom hem för nästan exakt en timme sen, bion var bra, läskig, lite konstig men också rolig, haha! ska strax hoppa ner i under täcket och sova för imorgon får vi gäster. godnatt & sov gott mina läsare, jag bloggar mer imorgon 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0