first december

som ni ser så har det skett en liten förändring här på bloggen, jag har gjort en tillfällig heather, de kommer en annan om någon vecka eller något sådant. men iallafall, idag är det första december, de känns skönt, det är snart slut på dagen. och då är det bara tjugotre dagar kvar till julafton, och det känns så himla bra, vill verkligen ha jul nu, lite julpynt är framme, de mesta julbaket är bakat och snön har fallit ner, de känns hur bra som helst, längtar som tusan efter jul nu!!! idag skulle jag gått upp halv nio men jag glömde ställa klockan så de blev istället kvart i elva eller något liknande... hehe, smartis där ja! jag gick upp och direkt in i duschen och sedan fixade mig, sen gjorde jag ingenting och sedan drog jag på konfasak i kyrkan, det var nog de tråkigaste jag någonsin har gjort, usch!! aja, iallafall, jag kom hem runt tre och då åt jag lite mellanmål sen åkte jag till mina kusiner och hjälpte dem med lite smågrejer, och nu sitter jag här. sitter med massvis med ljus tända i rummet och lyssnar på musik, mys! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0