en rubrik ja?

ni märkte kanske att de inte var jag som blogga förut, utan de va min kompis Matilda. fick sluta klockan ett idag, tog bussen till henne och de är där som jag har varit hela eftermiddagen innan jag drog hem, träffa Elvis och pluggade ännu mer. har so-prov imorgon, är fett nervös redan nu, men jag ska försöka sova och hoppas att de går över, haha. efter skolan imorgon är de konfa som gäller, sen lite plugg och sen banne mig ska jag slappa torsdag, fredag och lördag.... sen söndag får man börja plugga inför sista grejen i skolan innan jullovet ♥ vill ha jullov nu, för nu är man slutkörd och pallar inte mer, men de förstår inte lärarna riktigt, för de är så körda. nu ska jag nanna kudden så jag pallar so-provet imorgon... bajs ocksåå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0