dag 2 - din bästa vän

jag har många kompisar, tänker inte skriva upp alla dessa namn, men jag har framför allt en tjej som jag känt i mer än 10 år, min allra bästavän, en som jag litar på upp till 100%, en som bor granne med mig, en tjej som betyder altl för mig, en som hjälper mig när de är svårt, en som kommer finnas med mig hela livet tills jag dör, en som verkligen har ett helhjärtat hjärta, en som jag älskar så fucking mycket och det är Elvira Mellqvist, hon är den bästa, vackra, och snällaste bästa kompisen man kan ha alltså!!! ♥ jag älskar dig min bästa vän, puss min ängel som alltid stöttar, älskar, förstår mig, gråter med mig och skrattar med mig, vi har så himla roligt tillsammans men också de där dåliga dagarna vi gråter tillsammans, men vi klarar allt tillsammans älskade vän ♥ jag älskar dig nu och föralltid mitt underbara & vackra ♥!

Kommentarer
Postat av: Elvira

du är ju för underbar! genom allt, tillsammans! vet inte vad jag hade gjort om jag inte hade haft dig, det skulle inte funka. så glad att du finns vid min sida, dag som natt! tack för att du är så jävla bra! du kommer aldrig förstå hur mycket jag älskar dig, orden räcker inte till. puss på dig bästavän, du är bäst!

2012-12-13 @ 22:34:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0