andra advent

söndag idag, men också andra advent, andra söndagen innan julafton. känns så himla härligt, för om bara två veckor imorgon är de julafton ♥ idag började jag min dag med att köpa julklappar, de kändes kanon bra, för nu är jag taggad inför julen. när jag kom hem efter de bakade mamma pepparkakor, fick ännu mer julkänsla. käka lite sen var de bara att sätta sig i två timmar och plugga so inför so-provet som är på onsdag, känns sådär att ha prov, men de är två prov kvar sen är de klart för då firar man med jullovet, plugg ända ut till de sista! simmade också några längder i bassängen idag, de kändes gött, kändes där emot inte lika skönt som de gjorde sist, men de får gå. nu ikväll har jag fixat med naglarna, kollat solsidan och myst andra advent med mamma ♥ skola imorgon, men gött med två timmars rast iallafall på måndagar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0