bilder kommer !

jag lovar att dom kommer snart!!! igår träffade jag lovisa & ebba! vi hade det rikigt mysigt, senare framår kvällen var jag fortfarande med ebba men vi träffa även philippa så vi tre drog till lillegården och kolla när skultorp-kik spelade. när matchen var slut kom philippas pappa och hämtade mig och philippa, då drog vi hem till mig & hon sov även här då. vi skratta, sov, film, var ute, drack kaffe cooler & massa mer. det var kul, jag tycker om dig så jädrans mycket!!! nu sitter jag och kollar på några filmer, några filmsnuttar kanske man ska kalla det, haha! men ska snart ta och äta något för har typ inte ätit ngt förän frukost, åt den vid halv ett men klockan är ändå tjugo i åtta nu så kanske är dags nu, hehe! imorgon kommer det hända spännande grejer och gör jag inget på dan så kommer förhoppningsvis bilder upp, men får se som jag alltid säger ! hahaha! p&k!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0